Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorVlček, Jakubcs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:00:17Z
dc.date.available2011-06-30T12:00:17Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85432
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu sponzorství motokrosového týmu. Soustředí se na komplexní pohled na sponzorství týmu ze tří hledisek. Z hlediska současných sponzorů týmu, z hlediska potencionálních sponzorů týmu a z hlediska diváků na motokrosových závodech. Výzkum probíhal formou dotazníkového šetření a na základě tohoto výzkumu byla provedena analýza účinnosti jednotlivých druhů sponzorství a nastíněny návrhy a doporučení týkající se komunikace sledovaného týmu se sponzory.cs
dc.description.abstractThe work is focused on the analysis of sponsorship in motocross team. It focused on a comprehensive look of the teams' sponsorship from three perspectives. First look is from side of current sponsors of the team. Second look is from side of potential sponsors and the third look is from side of spectators on motocross races. The research was realized by questionnaire and based on this research was made analyse of the effectiveness of different types of sponsorship. After that was made recommendations concerning the communication between the team and sponsors.en
dc.format.extent3788326 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsponzorstvícs
dc.subjectúčinnostcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmotokroscs
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjecteffectivenessen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsporten
dc.subjectmotocrossen
dc.titleAnalýza sponzorství pro motokrosový týmcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Sponsorship for a Motocross Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVLC180_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam