Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorBabincová, Terezacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:00:47Z
dc.date.available2011-06-30T12:00:47Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85433
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o spotřebitelském chování ve vztahu k trhu bojového umění v Ostravě. Cílem je analýza chování a identifikace rozhodovacího procesu zákazníků praktikujících bojové umění jiu jitsu. Další fáze výzkumu se týká analýzy chování potencionálních zákazníků na trhu ostravské veřejnosti. K naplnění cíle je užito kvalitativního (Focus Group) i kvantitativního (dotazníkové šetření) marketingového výzkumu.cs
dc.description.abstractMy bachelor work discourse about consumer´s behaviour in relation to martial arts market in Ostrava. The purpose is to analyze behaviour of consumers, who do martial arts jiu jitsu. Next part of the survey refers to analysis of potential customers at the Ostrava s public market. For reaching this aim was used qualitative (Focus Group) and quantitative (questionnaires) marketing survey.en
dc.format.extent1748983 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza chování zákazníkůcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectFocus Groupcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectbojové uměnícs
dc.subjectjiu jitsucs
dc.subjectconsumer behaviour analysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectpurchase decision-making processen
dc.subjectFocus Groupen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmartial artsen
dc.subjectjiu jitsuen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu bojového uměnícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Martial Art Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAB159_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record