Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOplatková, Annacs
dc.contributor.authorIndráková, Ivacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:10:24Z
dc.date.available2011-06-30T12:10:24Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85452
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti Elektro Euronics a to pomocí dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření bylo následně navrhnout doporučení, která by vedla ke zvýšení míry spokojenosti konečného spotřebitele. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, tedy na část teoretickou, část poskytující informace o firmě a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány fakta z oblasti analýzy spokojenosti zákazníků, přičemž bylo čerpáno z odborné literatury zabývající se právě problematikou míry spokojenosti konečného spotřebitele, procesem marketingového výzkumu, metodami marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V části o firmě jsou uvedená data týkající se historie firmy, sítě prodejen, nabídky atd. V praktické části potom na základě dotazníkového šetření byla zjišťována spokojenost konečného spotřebitele společnosti Elektro Euronics. Výsledky byly analyzovány a znázorněny pomocí tabulek a grafů. V závěru praktické části jsou uvedeny návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti konečného spotřebitele společnosti Elektro Euronics.cs
dc.description.abstractThe key focus of my thesis is to analyze customer satisfaction within Electro Euronics using a questionnaire survey. My research is subsequently followed by recommendations which should lead to increased end-user satisfaction. The thesis consists of three parts: theoretical, company information part and practical. The theoretical section utilizes information available on customer satisfaction analysis. The source of this information was specialized literature exploring a level of end-user satisfaction, marketing research process, marketing research methods and also research result interpretation and presentation. Facts about the researched company, such as company history, retail outlet network, offers etc. are presented in the company information section. The results of my customer satisfaction investigation conducted within Electro Euronics are shown in the practical section using graphs and charts. The last section is concluded with recommendations leading to increased end-user satisfaction.en
dc.format.extent690480 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectměření spokojenosti konečného spotřebitelecs
dc.subjectkupní chovánícs
dc.subjectdefinice trhucs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectmetody výzkumu trhucs
dc.subjectdotazování.cs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectmeasuring the satisfaction of the final consumeren
dc.subjectpurchasing behavioren
dc.subjectmarket difinitionen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectmarket research methodsen
dc.subjectinterrogation.en
dc.titleAnalýza spokojenosti konečného spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysis of End User Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHadašová, Zuzanacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisIND041_EKF_B6208_6208R020_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam