Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDušková, Annacs
dc.contributor.authorHnyluch, Martincs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:14:28Z
dc.date.available2011-06-30T12:14:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85460
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této práce bylo prozkoumat spokojenost zaměstnanců s vybranými nástroji interní komunikace ve vybrané organizaci, ve které byl proveden sociologický průzkum. Potřebná data jsem od respondentů získával technikou dotazníku. Otázky, jež obsahoval, byly sestaveny na základě mých teoretických znalostí a byl směrován k tomu, aby odkryl nedostatky vybrané formy komunikace. Tohoto průzkumu se zúčastnilo 23 respondentů pracujících v organizaci. Z analýzy výsledků, které jsem získal dotazníkovým průzkumem, vyplynulo, že celkově jsou porady v organizaci dobře fungující užitečnou formou komunikace, přestože byly zjištěny menší nedostatky a problémy. Na základě teoretických znalostí získaných v odborné literatuře a poznatků zjištěných dotazníkovým průzkumem byla navržena opatření, která by měla pomoci odstranit tyto nedostatky. Soudím, že sledovaný cíl mé bakalářské práce byl splněn.cs
dc.description.abstractThe point of this work was to scan employee satisfaction with chosen tools of internal communication in selected organisation, which was carried out a sociological research. The necessary data were acquired from the respondents by questionnaire. Issues, which included, have been prepared on the basis of my theoretical knowledge and was directed to reveal the shortcomings selected forms of communication. This research involved 23 respondents working in the organization. Analysis of the results that I obtained of the questionnaire research showed that the meetings in the organization are useful form of communication, although was identified minor deficiencies and problems. Based on theoretical knowledge gained in the professional literature and knowledge gained by the questionnaire research was proposed measures should help address these shortcomings. I understand that the objective pursued of my bachelor thesis was achieved.en
dc.format.extent1167401 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectorganizacecs
dc.subjectrespondentics
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectporadacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectorganizationen
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectresearchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmeetingen
dc.subjectcommunicationen
dc.titlePrůzkum spokojenosti zaměstnanců s vybranými nástroji interní komunikacecs
dc.title.alternativeAn Employee Satisfaction Research Regarding Selected Internal Communication Toolsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeAdamík, Petrcs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHNY001_EKF_B6208_6208R037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam