dc.contributor.advisor | Juráková, Alena | cs |
dc.contributor.author | Rudel, David | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T12:25:06Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T12:25:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85481 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá e-learningem a jeho využitím v podnikovém vzdělávání jako náhrada za klasické školení. Cílem práce je výběr vhodného nástroje a následná tvorba e-learningového kurzu.
Teoretická část práce se zabývá definicí e-learningu, jeho obecným rozdělením a možnostmi praktického využití. Naplní další části je specifikace požadavků na kurz z hlediska jeho obsahu, uživtelské přívětivosti a technických možností podniku Hayes Lemmerz Autokola, pro který je určen. Na základě těchto požadavků je vybrán vhodný software pro následnou tvorbu kurzu. Praktická část práce popisuje prostředí autorského nástroje CourseLab, který je vybrán pro možnost tvorby softwarových simulací, a postup práce při samotné tvorbě. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is concerned with e-learning and its application in business education as a substitute for traditional training. Aim is to select the appropriate tool and subsequent creation of e-learning course.
The theoretical part deals with the definition of e-learning, its general division and possibilities of practical use. Fill of the next part is the specification of requirements for the course in terms of its content, user friendliness and technical capabilities of the company, Hayes Lemmerz Autokola, for which is determined. Based on these requirements, appropriate software is selected for follow-up course. The practical part describes the environment of CourseLab authoring tool, which is chosen for the ability to create software simulations, and workflow for the creating. | en |
dc.format.extent | 2893662 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Autorské nástroje | cs |
dc.subject | CourseLab | cs |
dc.subject | E-learning | cs |
dc.subject | ERP | cs |
dc.subject | Kurz | cs |
dc.subject | Podnikové vzdělávání | cs |
dc.subject | Rapid e-learning | cs |
dc.subject | Školení zaměstnanců | cs |
dc.subject | Tvorba kurzu | cs |
dc.subject | Authoring Tools | en |
dc.subject | Company Education | en |
dc.subject | Course | en |
dc.subject | Course Creation | en |
dc.subject | CourseLab | en |
dc.subject | E-Learning | en |
dc.subject | ERP | en |
dc.subject | Rapid E-Learning | en |
dc.subject | Staff Training | en |
dc.title | E-learningová podpora školení zaměstnanců firmy | cs |
dc.title.alternative | E-learning Support Staff Training in a Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Chromečka, Libor | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-01 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 155 - Katedra aplikované informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | RUD054_EKF_B6209_6209R001_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |