Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMinárik, Romancs
dc.contributor.authorŽídek, Jakubcs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:42:49Z
dc.date.available2011-06-30T12:42:49Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85516
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na „Návrh marketingové strategie vybraného bikeparku“. Práce poskytuje rozbor interního a externího prostředí Bikeparku Dolní Morava, zhodnocení výsledků výzkumu, navržení marketingové strategie a navržení doporučení pro možné změny. Součástí teoretické části práce je definice klíčových slov, převážně týkajících se marketingu, které obsahují vysvětlení a prohloubení jednotlivých pojmů vztahujících se k danému tématu. Další část práce obsahuje analýzu současného stavu zařízení a charakteristiku prostředí bikeparku. K zajištění externích a interních informací byla použita metoda rozhovoru a dotazníku, vše je nakonec shrnuto SWOT analýzou. Ve třetí části je navržena marketingová strategie a její aplikace do praxe. V závěru jsou výsledky šetření shrnuty, jsou učiněny závěry a navržena doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on „Marketing strategy proposal of selected bike park“. Diploma paper provides the analysis of internal and external neighbourhood of Dolní Morava bike park, the evaluation of research results, proposition of marketing strategy and recommendation for possible changes. Part of the theoretical section is the definition of key words, mainly referring to marketing, which contain description and depression of separate items related to this topic. Another part of this thesis contains the analysis of current equipment’s condition and the characteristics of bike park atmosphere. I used the form of dialogue and questionnaire to obtain external and internal information, everything is then summarized in SWOT analysis. In the third part the marketing strategy and its practice application is proposed. In the final section, there are research results gathered, conclusions made and recommendations proposed.en
dc.format57, [8] l. : ilcs
dc.format.extent943557 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectbikeparkcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectcyklistikacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectservicesen
dc.subjectbike parken
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectbicyclingen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectdialogueen
dc.titleNávrh marketingové strategie vybraného bikeparkucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal of a Selected Bikeparken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaďura, Petercs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZID112_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam