Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorOtáhalová, Terezacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:49:24Z
dc.date.available2011-06-30T12:49:24Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85529
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám marketingovou komunikací chráněné dílny na B2B trzích. V rámci práce jsem uskutečnila marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazník vyplňovali potenciální odběratelé vybrané chráněné dílny. Z těchto dat jsem zjistila názor potenciálních odběratelů na jednotlivé prostředky marketingové komunikace chráněné dílny a porovnávala závislost mezi odpověďmi a počtem zaměstnanců, krajem působnosti podniků a oboru podnikání. Po vyhodnocení dat jsem sepsala své návrhy a doporučení pro chráněnou dílnu.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I focus on marketing communication sheltered workshops in the B2B markets. I conducted a market research in the form of a questionnaire. Potential buyers of a selected sheltered workshop filled out the questionnaire. From these data, I found the opinion of potential buyers for each resources of marketing communication of the sheltered workshop and compared the dependence between the answers and the number of employees, the region of activity and the field of business. After the analysis I made my suggestions and recommendations for sheltered workshop.en
dc.format.extent2134121 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectchráněná dílnacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectprostředky marketingové komunikacecs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectsheltered workshopen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectresearchen
dc.subjectresources of marketing communicationen
dc.subjectB2B marketen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace chráněné dílnycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Sheltered Workshopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOTA052_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam