Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorHanáková, Adrienacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:51:25Z
dc.date.available2011-06-30T12:51:25Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85533
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývala analýzou marketingové komunikace pro základní uměleckou školou. Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat nynější marketingovou komunikaci školy a poté navrhnout možnosti zefektivnění marketingové komunikace Základní umělecké školy Frenštát pod Radhoštěm. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením teoretických východisek týkajících se marketingové komunikace. V praktické části jsem provedla marketingový výzkum ve formě osobního a písemného dotazování. Zanalyzovala jsem získané výsledky a navrhla doporučení pro Základní uměleckou školu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Z provedeného výzkumu vyplynulo, že jako jednu z nejpodstatnějších částí komunikace by škola měla zlepšit a doplnit své webové stránky školy a zatraktivnit letáky, které škola používá k propagaci svých akcí. Rozšířením a zkvalitněním stávající marketingové komunikace by se škola měla více zviditelnit, přesvědčit žáky i veřejnost o kvalitě poskytovaných služeb a udržet si tak svou dobrou pověst.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzed the marketing communications for primary art school. The aim of my thesis was to analyze the current marketing communications of the school, and then suggest the possibility of more effective marketing communications for primary art school in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part explains the theoretical background on marketing communications. In the practical part, I conducted market research in the form of personal and written questioning. I analyzed the results and proposed recommendations for primary art school in Frenštát Radhostem. The performed research has shown that as one of the most important parts of communication the school should improve and expand their school website, and improve flyers, the school uses to promote their events. By extending and upgrading of existing marketing communication the school should be more visible, convince students and the public about the quality of service and in thus maintained its reputation.en
dc.format.extent6192078 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketing školycs
dc.subjectzákladní umělecká školacs
dc.subjectmarketing, marketing communicationsen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing of schoolen
dc.subjectbasic art schoolen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace základní umělecké školycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication at the Basic Art Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAN458_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record