Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorKavková, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:52:26Z
dc.date.available2011-06-30T12:52:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85535
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci mobilního operátora, konkrétně se jednalo o společnost T-Mobile. Analýza byla prováděna především prostřednictvím písemného dotazování, které mělo zjistit, jaké má společnost T-Mobile povědomí mezi lidmi, jak využívá nástroje své marketingové komunikace a jakou si vytváří image. V první části práce byla stručně shrnuta charakteristika společnosti. V následující části práce, kterou byla teoretická východiska, byly všeobecně charakterizovány marketingová komunikace, její jednotlivé nástroje a také nové trendy z této oblasti. Další část práce se zabývala metodikou výzkumu, která mimo jiné nastínila problém, cíl práce a také jednotlivé hypotézy. Analytická část představovala vyhodnocení marketingového výzkumu. S pomoci výsledků výzkumu mohly být následně stanoveny jisté návrhy a doporučení, které by mohla společnost T-Mobile použít ke zkvalitnění své marketingové komunikace. V závěrečné části došlo k celkovému shrnutí bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe aim of the project was to deeply analyze the marketing communication (MC) of the mobile operator T-Mobile. In most cases the analysis was done through questionnaires that were to discover the perception of T-Mobile amongst public as well as to learn the company’s MC means and the image they create. The introductory part briefly summarizes the characteristics of the company. The following sequence generally describes MC and its individual means as well as new trends in this field. The next part deals with research methodology, which amongst other findings, illustrates the bottlenecks, goals and last but not least, the individual hypothesis. The evaluation of the marketing research is described in the analytic part of the project. The outcomes of the research helped to design suggestions that T-Mobile can use to cultivate the quality of their MC. The final part contains the summary of the project.en
dc.format.extent1159407 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectT-Mobilecs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMobilní operátorcs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectImagecs
dc.subjectT-Mobileen
dc.subjectMarketing Communicationsen
dc.subjectMobile Operatoren
dc.subjectInterrogationen
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectImageen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace mobilního operátoracs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for a Mobile Operatoren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV073_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam