Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorSmolková, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T12:53:26Z
dc.date.available2011-06-30T12:53:26Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85537
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem práce je zjistit, jak návštěvníci vnímají webové stránky časopisu Sokolská 33. V první části je popsána charakteristika časopisu Sokolská 33. Práce se také věnuje teoretickým aspektům internetového marketingu, webdesignu a vnímání. Další část tvoří výzkum, který probíhal metodou písemného dotazování. Cílovým segmentem byli studenti Ekonomické fakulty. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak webové stránky časopisu na studenty působí a jak jsou s nimi spokojeni z různých hledisek. Z dosažených výsledků výzkumu byly vyvozeny závěrečné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of the work is to find out, how visitors perceive the website of the magazine "Sokolská 33". The first part is the description of the journal "Sokolská 33". The work also deals with theoretical aspects of Internet marketing, webdesign and perception. Another part includes a research, which was conducted by using a questionares. Target segment were students of Faculty of Economics. The survey aimed to find out, what is the effect of the website onto the students and how students are satisfied with them from different perspectives. From the achieved research results were made final suggestions and recommendations.en
dc.format.extent1936672 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectWebové stránkycs
dc.subjectSokolská 33cs
dc.subjectwebdesigncs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectčasopiscs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectWebsiteen
dc.subjectSokolská33en
dc.subjectwebdesignen
dc.subjectperceptionen
dc.subjectjournalen
dc.subjectinternet marketingen
dc.titleAnalýza vnímání webových stránek časopisucs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Perception for Journal Websiteen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evacs
dc.date.accepted2010-08-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSMO124_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record