dc.contributor.advisor | Navrátil, Boris | cs |
dc.contributor.author | Dyluš, Přemysl | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T12:54:58Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T12:54:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85540 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vzdělanostní politikou Evropské unie. Zdůrazňuje vliv celoživotního vzdělávání a odborné přípravy, jež mají podstatný vliv na ekonomický růst a zaměstnanost. V první kapitole popisuje novou strategii Evropa 2020 a její cíle – inteligentní růst, udržitelný růst a růst podporující začlenění. Dále je pojednáváno o sedmi stěžejních iniciativách, které tyto cíle posilují. Zvláštní pozornost je věnována iniciativě ,,Mládež v pohybu´´. Druhá kapitola je zaměřena na program Comenius a jeho podprogramy. Praktická část je zaměřena na analýzu zúčastněných škol v České republice v některých aktivitách programu Comenius. V poslední části jsou popsány základní kroky k realizaci Projektu Comenius - partnerství škol a příklad úspěšného projektu. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with education policy in the European Union. Emphasizes influence of lifelong learning and proffesional training which have significant impact on economic grow and employement. Chapter one describes new strategy Europe 2020 and its targets – smart grow, sustainable grow and inclusive grow. Seven key initiatives these targets strengthen. Special attention is devoted to initiative ,,Youth on the move´´. Second charter focuses on Comenius Programme and its sub-programmes. Practical part is focused on analysis of participated czech schools in selected Comenius activities. Last chapter describes basic steps to realization of Programme Comenius – School Partnership and introduces example of succesful project. | en |
dc.format.extent | 1373927 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | Program celoživotního učení | cs |
dc.subject | program Comenius | cs |
dc.subject | strategie Evropa 2020 | cs |
dc.subject | iniciativa Mládež v pohybu | cs |
dc.subject | bilaterální projekty | cs |
dc.subject | multilaterální projekty | cs |
dc.subject | partnerství škol | cs |
dc.subject | projekt Legends alive. | cs |
dc.subject | education | en |
dc.subject | Lifelong Learning Programme | en |
dc.subject | Comenius Programme | en |
dc.subject | Europe 2020 strategy | en |
dc.subject | initiative Youth on the move | en |
dc.subject | bilateral projects | en |
dc.subject | multilateral projects | en |
dc.subject | school partnership | en |
dc.subject | project Legends alive. | en |
dc.title | Vzdělanostní politika v EU – projekty programu Comenius | cs |
dc.title.alternative | Education Policy in the EU – Comenius Programme Projects | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Drastíková, Jana | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-31 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 120 - Katedra evropské integrace | cs |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Eurospráva | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | DYL003_EKF_B6202_6210R004_00_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |