Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanacs
dc.contributor.authorRechová, Vendulacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:16:44Z
dc.date.available2011-06-30T13:16:44Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85583
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu komunální volební kampaně Občanské demokratické strany. Obsahuje pět hlavních částí. Tyto části popisují a hodnotí komunální volební kampaň, která proběhla na podzim roku 2010. V první části se věnuji obecné charakteristice strany a popisuji propagaci v komunálních volbách v Ostravě. V další části se zabývám teoretickými východisky politického marketingu. Popisuji zde rozdíly mezi marketingem na spotřebitelském trhu a politickým marketingem. Zaměřuji se také na marketingově orientovanou politickou kampaň a jejími vlivy na konečnou podobu volební kampaně. Třetí část se věnuje metodice výzkumu. Zvolila jsem kvalitativní metodu marketingového výzkumu, skupinový rozhovor. Rozhovor proběhl se zástupci politiků ODS, Mladých konzervativců a voličů z Ostravy. Jako doplněk ke skupinovému rozhovoru jsem použila sémantický diferenciál. Další část analyzuje a interpretuje výsledky ze skupinového rozhovoru a sémantického diferenciálu. Popisuje postoje respondentů ke komunální volební kampani. V poslední části využívám výstupy z výzkumu a interpretuji návrhy a doporučení pro Občanskou demokratickou stranu. Cílem bylo vytvořit návrhy a doporučení, která budou přínosem pro budoucí tvorbu volebních kampaní, aby Občanská demokratická strana dokázala lépe zacílit svou propagaci na konečného voliče.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the analysis of the municipal election campaign of the Civic Democratic Party. It contains five main parts. These sections describe and evaluate the municipal election campaign which took place in autumn 2010. The first part deals with the general characteristics of the party and describes the promotion of municipal elections in Ostrava. The following part covers the theoretical bases of political marketing. I describe the differences between marketing in the consumer market and political marketing. I also focus on (the) marketing-oriented political campaigns and their influence on the final form of the election campaign. The third part is devoted to research methodology. I chose a qualitative method of marketing research, the focus group. The interview was held with representatives of (the) ODS politicians, the Young Conservatives and voters from Ostrava. As a complement to the group interview I used the semantic differential. The next part analyzes and interprets the results of the group discussion and semantic differential. It describes the attitudes of informants towards the municipal election campaign. In the last section I use the outputs of the research and interpret the suggestions and recommendations for the Civic Democratic Party. The aim was to develop proposals and recommendations that will benefit the future formation of election campaigns, so that the Civic Democratic Party can focus its promotion on the final voters better.en
dc.format.extent2865071 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpolitika, politický marketing, volební kampaň, volby, politická strana, Občanská demokratická strana, skupinový rozhovorcs
dc.subjectpolitics, political marketing, election campaigns, elections, political party, the Civic Democratic Party, focus groupen
dc.titleAnalýza komunální volební kampaně politické stranycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Municipal Election Campaign of a Political Partyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREC047_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam