Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorPechová, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:20:17Z
dc.date.available2011-06-30T13:20:17Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85590
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou chování zákazníků na trhu pojištění vozidel. V rámci práce jsem uskutečnila marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazník vyplňovali zákazníci vybrané pojišťovací kanceláře. Z takto získaných dat jsem porovnala chování zákazníků kanceláře z pohledu pohlaví, věku, výše měsíčního příjmu, bydliště a frekvence řízení vozidla. Po vyhodnocení dat jsem sepsala své návrhy a doporučení pro pojišťovny a také pro vybranou pojišťovací kancelář.cs
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I focus on customer behavior in the car insurance market. I conducted a market research in the form of a questionnaire. Customers of a selected insurance agency filled out the questionnaire and the obtained data was compared. Then I analyzed the behavior of customers in terms of gender, age, monthly income, place of residence and driving frequency. After the analysis I made my suggestions and recommendations for the insurance companies as well as for the selected insurance agency.en
dc.format.extent3803550 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpreference zákazníkůcs
dc.subjectchování zákazníkůcs
dc.subjectpojišťovnictvícs
dc.subjectpojištění vozidelcs
dc.subjectcustomer preferencesen
dc.subjectcustomer behavioren
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectcar insuranceen
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků na trhu pojistných produktůcs
dc.title.alternativeCustomer Preference Analysis on the Insurance Product Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEC222_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam