Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČvančarová, Zuzanacs
dc.contributor.authorTomanová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:22:19Z
dc.date.available2011-06-30T13:22:19Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85594
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce Analýza současného produktu na trhu je analýza produktu a s ním související další marketingové nástroje za pomoci efektivně provedeného průzkumu mezi stávajícími zákazníky firmy TILL CONSULT a.s. V teoretické části jsou uvedena veškerá teoretická východiska popsána odbornou literaturou. Praktická část se zaměřuje na marketingový výzkum produktu za pomoci elektronického dotazníku. Z poznatků, získaných z výzkumu a konzultací v podniku, pak vychází návrhy a doporučení, které mají sloužit ke zlepšení stavu ve firmě.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelors thesis "Analysis of the current product on the market " is analysis of the product and additional another marketing tools, effectively carried out through a survey of existing customers of company TILL CONSULT a.s. The theoretical part includes all the theoretical background described by the literature. The practical part focuses on marketing research of product, using an electronic questionnaire. Based on research and consultations in the company, are describe the suggestions and recommendations, which are intended to improve the situation in the company.en
dc.format.extent2584722 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza produktucs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectdesigncs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectekonomický softwarecs
dc.subjectatributy produktucs
dc.subjectvrstvy produktucs
dc.subjectdoprovodné služby produktucs
dc.subjectživotní cyklus produktucs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproduct analysisen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectqualityen
dc.subjectdesignen
dc.subjectbranden
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjecteconomic softwareen
dc.subjectproduct attributesen
dc.subjectlayers of producten
dc.subjectproduct support servicesen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.titleAnalýza současného produktu na trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Contemporary Product on the Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBeňová, Kamilacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM650_EKF_B6208_6208R020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam