Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evacs
dc.contributor.authorBoldaňuková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:24:50Z
dc.date.available2011-06-30T13:24:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85599
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce ,,Analýza marketingové komunikace hotelu“ se zabývá analýzou současné marketingové komunikace hotelu a ověřením účinnosti užívaných nástrojů marketingové komunikace ve vztahu k hotelové klientele. Teoretická část se zabývá oblastí marketingové komunikace a vymezením prvků marketingového komunikačního mixu. V praktické části jsou prezentovány výsledky realizovaného marketingového výzkumu zaměřeného na marketingovou komunikaci hotelu. Výsledné návrhy a doporučení vycházejí z komparace teoretických základů, současné marketingové komunikace hotelu a výsledků uskutečněného výzkumu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Analysis of marketing communication of a hotel" deals with the analysis of the current marketing communication of a hotel and the effectiveness verification of the tools used in the marketing communication related to the hotel customer base. The theoretical part deals with the field of marketing communication and the definition of the elements of the marketing communication mix. The practical part presents the results of the performed marketing research that focuses on the marketing communication of the hotel. The resulting suggestions and recommendations are based on the comparison of the theoretical grounds, current marketing communication of the hotel and the results of the executed research.en
dc.format.extent1389401 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjecthotel.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjecthotel.en
dc.titleAnalýza marketingové komunikace hotelucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Hotel Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOL073_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam