Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKonečný, Filipcs
dc.contributor.authorNovák, Lukášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:26:21Z
dc.date.available2011-06-30T13:26:21Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85602
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV této bakalářské práci se posuzuje, jak se teoretická východiska v oblasti kvality uplatňují v praxi, v průmyslovém podniku společnosti BorsodChem, s.r.o., a to u jejich nejdůležitějších výrobků – anilinu, cyklohexylaminu a dicyklohexylaminu. Jsou rozebrána kritéria a nástroje kvality, přístupy k řízení kvality včetně auditu. Cílem práce je představit systém řízení kvality společnosti BC-MCHZ. Při zpracovávání byla použita metoda komparace a dotazování. Bylo zjištěno, že spokojenost zákazníků je na velmi vysoké úrovni. Přesto je navrhováno vylepšení systému o kvalimetrickou metodu – výpočet indexu spokojenosti zákazníků, který doplní prováděné verbální hodnocení. Tento návrh může společnost využít, ať už na úseku odboru kvality, tak i v obchodních vztazích se zákazníky. Systém řízení kvality podniku je certifikován společností Lloyd´s Register Quality Assurance podle systémových norem ČSN ISO 9001:2001 a ČNS ISO 14001:2005.cs
dc.description.abstractIn this thesis a judgement about using the theoretical starting points in practice, namely in the industrial company BorsodChem MCHZ, s.r.o. is made. The most important products – aniline, cyclohexylamine and dicyclohexylamine are considered. Criteria and tools of quality, attitude to the quality management including the audit are analyzed. The goal of this work is to introduce the system of the quality management of the company BorsodChem MCHZ. The methods of comparing and questioning have been used at the processing. It has been found out that the satisfaction of customers is on a high level. In spite of this it has been suggested to improve the system by the qualimetric method, i.e. a computation of the satisfaction index of customers that supplements performed verbal assessment. The company can use this suggestion in both the department of quality, environment, safety and in the sales department as well as in business relationships with customers. The system of the quality management has been certified by the company Lloyd’s Register Quality according to the systematic standards ČSN ISO 9001:2001 and ČNS ISO 14001:2005.en
dc.format.extent1073428 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsystém řízení kvality, kvalita, nástroje řízení kvality, orientace na zákazníky, spokojenost zákazníků, celkový index spokojenostics
dc.subjectquality management, quality, management tools, focus on customers, satisfaction of customers, total index of satisfactionen
dc.titleŘízení kvality výrobků v chemickém podnikucs
dc.title.alternativeQuality Management of Products in a Chemical Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVavřín, Vladimírcs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNOV942_EKF_B6208_6208R020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam