Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanacs
dc.contributor.authorŘehová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:27:22Z
dc.date.available2011-06-30T13:27:22Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85604
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza konkurence bankovní instituce GE Money Bank. Cílem bakalářské práce je souhrnně charakterizovat bankovní trh, identifikovat největší konkurenty bankovní instituce GE Money Bank, porovnat úroveň nabízených služeb a zhodnotit postavení této banky na bankovním trhu. Bakalářská práce je tvořena pěti hlavními částmi. Úvod a praktická část je zaměřena na popis bankovní instituce GE Money Bank a charakteristiku konkurenčního prostředí této společnosti. Následuje teoretická část, která tvoří základ pro praktickou část. Praktická část je zaměřena na analýzu konkurence, marketing služeb a výzkumnou metodu mystery shopping. V metodické části je blíže popsána výzkumná metoda mystery shopping a její obměny. Závěr praktické části je tvořen návrhy a doporučeními pro management banky. Cílem těchto doporučení by mělo být zvýšení kvality poskytovaných služeb a dosáhnutí lepšího postavení GE Money Bank na bankovním trhu.cs
dc.description.abstractThe main theme of bacalor thesis is the competitive analysis for banking institution GE Money Bank. The aim of this work is collectively characterize the banking market, identify the largest banking institution GE Money Bank competitors, to compare offered services and to assess the status of the Bank on banking market. The thesis is composed of five main parts. Introduction and practical part focuses on the description of banking institutions, GE Money Bank and the characteristics of the company's competitive environment. The following theoretical part forms the basis for the practical part. The practical part is focused on competitive analysis, marketing research services and mystery shopping method. The methodical part specifies mystery shopping research method and its variations. The practical part conclusion consists of suggestions and recommendations for management of the bank. The aim of these recommendations would be to increase the service quality and achieve better GE Money Bank ranking on banking market.en
dc.format.extent604221 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbankovní institucecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectbankovní službycs
dc.subjectGE Money Bankcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectbanking institutionen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectbanking servicesen
dc.subjectGE Money Banken
dc.subjectmystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence bankovní institucecs
dc.title.alternativeThe Competition Analysis of Bank Institutionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREH152_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam