Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorBednařík, Jancs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:34:28Z
dc.date.available2011-06-30T13:34:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85618
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací školy OA Hořice. Cílem práce je zjistit současný stav marketingové komunikace školy OA Hořice, analyzovat její nedostatky a navrhnout doporučení a návrhy na zlepšení této marketingové komunikace prostřednictvím navržených nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingu školy, prostředí školy, marketingovému mixu a marketingové komunikaci školy OA Hořice. Aplikační část je věnována analýze výsledků dotazníkového šetření. Dotazování se zúčastnili studenti školy OA Hořice. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením, které by mohly pomoci zlepšit marketingovou komunikaci školy OA Hořice s jejími studenty a širokou veřejností.cs
dc.description.abstractThis barchelor theisis is focused on marketing communication of school OA Hořice. The aim of this work is to find out of present state marketing communication of school OA Hořice, to analyze its shortcomings and to propose a recommendation and suggestion how to improve this marketing communication by suggested tools. The theoretical part deals with marketing in school, school environment, marketing mix and marketing communication of school OA Hořice. The application part is dedicated to restults of questionnaire inquiry analysis. The students of school OA Hořice took part in the questionnairing. The final part deals with suggestin and recommendations which could help to improve the marketing communication of school OA Hořice with its students and generel public.en
dc.format.extent2831252 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectškolacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectcílové skupinycs
dc.subjectnávrhy a doporučenícs
dc.subjectschoolen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjecttarget groupen
dc.subjectrecommend and offeren
dc.titleNávrh marketingové komunikace střední školycs
dc.title.alternativeThe Designing Marketing Communication at the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBED180_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam