Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evacs
dc.contributor.authorČaňová, Anetacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:42:33Z
dc.date.available2011-06-30T13:42:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85634
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů k problematice elektrických automobilů. Teoretická část práce je věnována spotřebitelskému chování a postojům. Praktická část je zaměřena na získávání informací od obyvatel Moravskoslezského kraje starších 18 let formou osobního dotazování. Získaná data jsou zpracována a analyzována na základě třídění prvního a druhého stupně. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy a doporučení s cílem dosáhnout větší informovanosti široké veřejnosti o této problematice, kladnějších postojů a samozřejmě vyššího prodeje a užívání elektrických vozidel.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the attitudes of consumers towards the issue of electric cars. The theoretical part is devoted to consumer behavior and attitudes. The practical part is focused on obtaining information from the residents of Moravskoslezský region over 18 years, through personal interview. The acquired data are processed and analyzed on the basis of classification of first and second degree. Based on this analysis are processed proposals and recommendations to achieve greater awareness among the general public about this issue, more positive attitudes and of course higher sales and use of electric vehicles.en
dc.format.extent2213681 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPostojecs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectelektrické automobilycs
dc.subjectživotní prostředícs
dc.subjecttechnologie.cs
dc.subjectAttitudesen
dc.subjectconsumersen
dc.subjectelectric carsen
dc.subjectenvironmenten
dc.subjecttechnology.en
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů k problematice využití elektrických automobilůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumers Attitudes on the Application of Electric Carsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCAN025_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam