Show simple item record

dc.contributor.advisorDušková, Annacs
dc.contributor.authorŠotek, Liborcs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:43:33Z
dc.date.available2011-06-30T13:43:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85636
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na fungování vzestupné komunikace mezi nadřízenými a podřízenými, konkrétně se zaměřením na míru jejich spokojenosti s komunikací ve firmě, zabývající se úklidovým servisem a deratizačními službami. Teoretická část práce se věnuje pojetí základní problematiky firemní komunikace spolu s bariérami zabraňujícími její efektivní funkčnosti v odborné literatuře. Praktická část se týká konkrétní úklidové společnosti. K získání potřebných informací pro analýzu a zhodnocení současné situace byla použita metoda písemného dotazování, technika dotazník. Dotazník byl rozdán zaměstnancům zastupující průřez všemi pracovními pozicemi této úklidové společnosti. V práci byly také odhaleny problémové oblasti efektivního fungování komunikace a podány návrhy k jejich řešení, které by mohly vést k usnadnění a zvýšení efektivity vnitropodnikové komunikace a spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the functioning of upward communication between superiors and subordinates, specifically with a focus on their satisfaction with the communication in a company involved in providing cleaning service and disinfestation services. The theoretical part of the thesis deals with the concept of the basic area of problems of company communication together with barriers hindering its effective functioning in professional literature. The practical part concerns a specific cleaning service company. The method of written interview, specifically the questionnaire technique, was used to obtain the information necessary for the analysis and evaluation of the current situation. The questionnaire was handed out to employees representing a cross section of all the positions in this cleaning service company. In the thesis, problematic areas of the effective functioning of communication were brought to light and suggestions of their solutions which could make the internal communication easier and more effective and which could lead to higher employee satisfaction were made.en
dc.format.extent912000 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsociologický průzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectškálová otázkacs
dc.subjectvážený aritmetický průměrcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectvnitropodniková komunikacecs
dc.subjectsociological researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectscale questionen
dc.subjectweighted arithmetic averageen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectinternal company communicationen
dc.titleAnalýza a vyhodnocení interní komunikace mezi zaměstnanci vybrané firmycs
dc.title.alternativeAn Analysis and Evaluation of Internal Communication among Employees of a Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMutina, Tomášcs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOT029_EKF_B6208_6208R037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record