Show simple item record

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanacs
dc.contributor.authorRadová, Michaelacs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:47:07Z
dc.date.available2011-06-30T13:47:07Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85643
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá webovými stránkami Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava. Cílem bylo analyzovat webové stánky fakulty po obsahové stránce a zjistit názory účastníků marketingového výzkumu, zda webové stránky odpovídají potřebám jejich uživatelů. Práce obsahuje čtyři hlavní částí. V první části stručně popisuji trh vysokých škol České republiky a věnuji se podrobné charakteristice Ekonomické fakulty, její historii, marketingovému mixu a vizím. Druhá část obsahuje veškeré podklady potřebné pro porozumění jednotlivým problematikám, na které je práce zaměřena. Popisuji tedy teoretická východiska služeb, marketingového mixu ve službách, webové prezentace a marketingového výzkumu. Třetí část shrnuje metodiku použitou při realizaci marketingového výzkumu skupinovým rozhovorem. V této části je definován cíl výzkumu, výběrový vzorek, způsob sběru a organizace dat či technické zpracování. V rámci skupinového rozhovoru respondenti absolvovali test použitelnosti složený z pěti úloh. Čtvrtá část se zabývá analýzou získaných dat a následnými návrhy k webové prezentaci. V rámci vyhodnocení dat jsou použity tabulky a grafy, které podrobně analyzují tematicky zaměřené okruhy skupinového rozhovoru. Následně byla navrhnuta doporučení opírající se o zmíněnou analýzu. Návrhy a doporučení vedou k prohloubení personifikace webové prezentace Ekf.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the Web site of the Faculty of Economics VŠB - TU Ostrava. The aim is to analyze the web of the faculty in terms of content and determine participants' views of marketing research, whether the websites meet the needs of their users. The work includes four main parts. The first part briefly describes the market of Czech Universities and follows a detailed characterization of the Faculty of Economics, its history, marketing mix and visions. The second part contains all the documents, which are necessary for the understanding of individual issues on which the work is focused. They describe theoretical basis of the services, marketing mix in services, websites and marketing research. The third section summarizes the methodology, which was used to implement a marketing research group interview. In this part the aim of the research is defined, also sample selection, method of collecting and organizing data and technical processing. In the group interview, respondents completed a test application comprised of five tasks. The fourth part deals with data analysis and subsequent proposals to the website. In the evaluation of data are used tables and graphs that analyze in detail the thematic areas of group interview. Subsequently, recommendations were put forward, which are based on the aforementioned analysis. Suggestions and recommendations lead to a deepening of personalization EKF website.en
dc.format.extent3022615 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectekonomická fakultacs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectskupinový rozhovorcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectfaculty of Economicsen
dc.subjectwebsitesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza obsahu webových stránek Ekonomické fakultycs
dc.title.alternativeWebsite Content Analysis for the Faculty of Economicsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAD917_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record