Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorDunaj, Boriscs
dc.date.accessioned2011-06-30T13:55:14Z
dc.date.available2011-06-30T13:55:14Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85659
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je analyzovat postoje spotřebitelů ke kolovým nápojům značek Kofola, Coca-Cola a Pepsi-Cola. Výzkumem chci explicitně ukázat, jak spotřebitelé vnímají jednotlivé značky kolových nápojů, kde a jak často je nakupují, které faktory jsou při výběru nápoje nejdůležitější, které logo je nejpřitažlivější a jaké značky kolových nápojů se spotřebitelům vybavují.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyze consumer attitudes to brands Kofola, Coca-Cola and Pepsi-Cola. The research explicitly shows how consumers perceive different brands cola, where and how often they buy it, what factors are most important when choosing beverages, which the logo is attractive and what brand cola consumers pending.en
dc.format.extent2475128 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřební chovánícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectnealkoholické nápojecs
dc.subjectkolové nápoje, image, logocs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectproducten
dc.subjectbranden
dc.subjectsoft drinksen
dc.subjectcola drinks, image, logoen
dc.titleAnalýza postojů spotřebitelů ke značkám nealkoholických nápojůcs
dc.title.alternativeConsumer Attitude Analysis to Soft Drinks Brandsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDUN020_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam