Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorMichálek, Petrcs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:02:49Z
dc.date.available2011-06-30T14:02:49Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85674
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je spotřebitelské chování. Cílem byla analýza chování studentů na trhu cestovního ruchu. Získat informace o nákupním procesu studentů při koupi dovolených a analyzovat je. Teoretická část práce je věnována faktorům ovlivňujícím chování a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Jsou zde popsány jednotlivé fáze procesu: důvod nákupu, hledání potřebných informací, kritéria rozhodnutí a okolnosti nákupu. Aplikační část se věnuje analýze výsledků dotazníkového šetření. Výzkum probíhal mezi studenty vysokých škol ve městě Ostrava. V závěru jsou dosažené výsledky shrnuty a na jejich základě navrhnuty doporučení.cs
dc.description.abstractThe subject of bachelors thesis is consumer bahviour. The aim was an analysis of students on the Tourism market. To reach information about package tour purchase decision-making process and analyze them. Theoretical part of the work is devoted to factors of consumer behaviour and decision-making process. The single stages of the process are described here: purchase reasons, seeking for relevant informations, purchase decision criteria and purchase curcumstances. The practical part is dedicated to analysis of data acquired by questionnaire research. Questioning was held among university students in Ostrava city. The last part contains conclusion of results and recommendations based on them.en
dc.format.extent832848 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectanalýza chovánícs
dc.subjecttourismen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectbehaviour analysisen
dc.titleAnalýza chování studentů VŠ na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Student Behaviour on the Tourism Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIC565_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam