Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorBaladová, Ivanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:03:50Z
dc.date.available2011-06-30T14:03:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85676
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem cestovní kanceláře. Cílem bakalářské práce je analyzovat aktuální situaci vybrané cestovní kanceláře a navrhnout marketingový mix pro budoucí období. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a znalostí nabytých studiem vysoké školy definovány základní pojmy, jako je cestovní ruch, cestovní kanceláře, marketing a samozřejmě marketingový mix. V části praktické je představena vybraná cestovní kancelář Veligradtour, krátká charakteristika její činnosti, a následně podrobně analyzován její současný marketingový mix na základě informací získaných při řízených rozhovorech s majitelkou cestovní kanceláře. S pomocí dotazníkového šetření a sestavené SWOT analýzy jsou navrženy změny a doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace. Díky SWOT analýze jsou identifikovány slabé a silné stránky zvolené cestovní kanceláře a specifikovány příležitosti a hrozby. Veškerá doporučení jsou utvářena vzhledem k finančním možnostem vybrané cestovní kanceláře. Snahou bylo navrhnout reálná řešení, která by vedla ke zvýšení známosti CK, nárůstu klientů a k udržení stálých zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with travel agency marketing mix. The goal of this thesis is a current condition analysis of a chosen travel agency and proposal for a new marketing mix of this company. The bachelor thesis is dividend in two parts – theoretical and practical part. In the theoretical part, there are definitions of basic terms as tourism, marketing, and marketing mix of course. These definitions are defined on the basis of special literature resources and university tuition resources. In the practical part, there is introduced the chosen travel agency Veligradtour. There is mentioned its activity characteristics followed by the detailed analysis of its existing marketing mix. This analysis is based on data obtained in depth interview with the travel agency owner. There are changes suggested in accordance to a questionnaire survey and a SWOT analysis. These changes applied should result in an improvement of the current condition. Due to the SWOT analysis the weaknesses and strengths are identified and the opportunities and threads are specified. All recommendations are made in accordance to the finance budget of the chosen travel agency. The goal was to propose realistic solutions leading to awareness of the travel agency, increase in clients, and maintaining the current clients.en
dc.format.extent978407 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectcestovní kancelář Veligradtourcs
dc.subjectzájezdcs
dc.subjecttourismen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttravel agency Veligradtouren
dc.subjectcollective touren
dc.titleMarketing cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeMarketing of a Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL320_EKF_B6208_6501R006_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam