Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHoráková, Miroslavacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:06:22Z
dc.date.available2011-06-30T14:06:22Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85681
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí vybraných maloobchodních jednotek s obuví, konkrétně ve městech Ostrava, Hradec Králové a Pardubice. Její součástí je analýza vybraných firem, v jejichž maloobchodních prodejnách jsem provedla analýzu. Na základě metody mystery shopping ve firmách Baťa a Deichmann jsem zhodnotila nákupní prostředí. Podstatnou část bakalářské práce tvoří analýza zjištěných informací. Z této analýzy jsem vyvodila návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with shopping environment analysis of Shoe´s retail outlets, especially in Ostrava, Hradec Králové and Pardubice. A part of the bachelor thesis is an analysis of Shoe´s retail outlets, where I done analysis. There I used method of Mystery shopping in this companies: Baťa and Deichmann, there I analyzed the environment of buying. Substantial part of bachelor thesis creates analysis of observed results. From this analysis I wrote draft and recommendations for changing.en
dc.format.extent1304902 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprodejny s obuví, mystery shopping, Baťa, Deichmann, nákupní prostředí, nákupní atmosféracs
dc.subjectshoe´s retail outlets, mystery shopping, Baťa, Deichmann, environment of buying, atmosphere of buyingen
dc.titleAnalýza nákupního prostředí maloobchodních jednotek s obuvícs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis of Shoe´s Retail Outletsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR658_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam