Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorDehner, Adamcs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:13:27Z
dc.date.available2011-06-30T14:13:27Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85695
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nově vzniklou firmu na zážitky. Touto firmou je iOPAVSKO.cz. Práce je rozdělena do několika částí. Jako první jsem se zaměřil na charakteristické znaky agentury iOPAVSKO.cz a trhu se zážitky. Poté následuje teoretická část, kde je popsán marketing služeb a marketingová komunikace. V rámci praktické části jsem provedl marketingový výzkum, abych určil optimální složení marketingové komunikace pro tento podnik. Výsledkem práce jsou doporučení týkající se zahajovacích činností, zahrnující konkrétní návrhy marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s thesis is focused on the marketing communication design of the newly established company for experiences. The name of this firm is iOPAVSKO.cz. This thesis is divided into several parts. Firstly I focused on characteristics of iOPAVSKO.cz and the market with experiences. Then there is a theoretic part where is the services marketing and marketing comunication described. In the practical section I have done a marketing research to identify optimal composition of marketing communication for this company. Outcome of the thesis are recommendations regarding of initiation activities of iOPAVSKO.cz, including concrete proposals of marketing communication.en
dc.format.extent971125 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, zážitky, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, iOPAVSKO.czcs
dc.subjectmarketing communication, experiences, communication mix, marketing research, questionnaire, iOPAVSKO.czen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro nově vznikající firmu na zážitkycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Newly Established Company for Experiencesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDEH006_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam