Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslavcs
dc.contributor.authorBartschová, Nikolacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:14:28Z
dc.date.available2011-06-30T14:14:28Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85697
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro kuchyňské studio Bartschová. Cílem bakalářské práce byla analýza dosavadní marketingové komunikace kuchyňského studia a její působení na zákazníky, na základě které jsem následně navrhla nové složení komunikačního mixu a jeho aplikaci v marketingové komunikaci firmy. Obsah práce je rozdělen do několika částí. Nejprve charakterizuji kuchyňské studio Bartschová. Poté následuje část, kterou tvoří teoretická východiska pro návrh marketingové komunikace. Zdrojem informací byly primární i sekundární zdroje. Primární byly získávány prostřednictvím dotazníku a sekundární z účetnictví a dalších interních zdrojů. Z těchto informací byly provedeny analýzy, na základě kterých jsem navrhla marketingovou komunikaci.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes the design of marketing communications for Bartschová kitchen studio. The aim of this work was to analyze the existing approach of the firm towards marketing communications and its impact on customers, based on which I proposed a new formulation of the communication mix and its application in marketing communications of the firm. The work is divided into several parts. First characterizes the firm: Bartschová kitchen studio. The following part outlines the theoretical framework of marketing communications. The sources of information used in this thesis were primary and secondary sources. Primary data were obtained through questionnaires and secondary data from accounting and other internal sources. This data was analyzed and subsequently used to design a new marketing communications stragedy.en
dc.format.extent4361184 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávrh marketingové komunikace, reklama, public relations, direct marketing, podpora prodeje, osobní prodej, internetový marketing, kuchyňské studio, komunikační mixcs
dc.subjectmarketing communication design, advertising, public relations, direct marketing, sales promotion, personal selling, internet marketing, kitchen studio, communication mixen
dc.titleNávrh marketingové komunikace kuchyňského studiacs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Kitchen Studioen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR926_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam