dc.contributor.advisor | Neumanová, Anna | cs |
dc.contributor.author | Kettner, Daniel | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T14:20:32Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T14:20:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/85709 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je vyhodnotit využívání Programu Erasmus na Obchodní akademii a VOŠ ve Valašském Meziříčí. Především se zaměřuji na mobilitu pedagogů a na důvody, které mohou bránit studentům ve studiu v zahraničí. Podklady k vyhodnocení jsem získal především z dotazníkového šetření a z interních podkladů Obchodní akademie. V první části jsem se zaměřil obecně na vzdělávací politiku Evropské unie. Dále jsem se zaměřil na Program celoživotního učení a na jeho odvětvové programy Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig. Programu Erasmus, stěžejní části Programu celoživotního učení, věnuju další kapitolu. V praktické části mé bakalářské práce se zaměřuji na Obchodní akademii a na vyhodnocení získaných dat z dotazníkového. Z výsledků mé práce vyplývá, že Program Erasmus je pro Obchodní akademii, pedagogy i studenty přínosný. Pedagogové získávají nové dovednosti a poznatky, které poté mohou předávat studentům a tím zvyšovat jejich zájem o studium. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to evaluate the use of the Erasmus program at the Business Academy and College in Valasske Mezirici. In particular, I focus on the mobility of teachers and the reasons that may prevent students to study abroad. Background to the evaluation I received from a particular survey, and internal documents Trading Academy. The first part focused on general educational policy of the European Union. I also focused on Lifelong Learning Programme and its sectoral Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig. Erasmus, a crucial part of Lifelong Learning, attend the next chapter. The practical part of my work is focused on the Business Academy and the evaluation of data obtained from questionnaires. The results of my work shows that the Erasmus program for the Business Academy, teachers and students benefit. Teachers gain new skills and knowledge that can then communicate to students and thereby increase their interest in the study. | en |
dc.format.extent | 525487 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | program Erasmus | cs |
dc.subject | studenti | cs |
dc.subject | grant | cs |
dc.subject | univerzita | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | mobilita | cs |
dc.subject | akademie | cs |
dc.subject | Erasmus programme | en |
dc.subject | students | en |
dc.subject | grant | en |
dc.subject | university | en |
dc.subject | teachers | en |
dc.subject | mobility | en |
dc.subject | academy | en |
dc.title | Využívání programu Erasmus | cs |
dc.title.alternative | The Realization of the Erasmus Programme | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hegarová, Helena | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-06 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 120 - Katedra evropské integrace | cs |
dc.thesis.degree-program | Hospodářská politika a správa | cs |
dc.thesis.degree-branch | Eurospráva | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | KET008_EKF_B6202_6210R004_01_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |