Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNeumanová, Annacs
dc.contributor.authorKettner, Danielcs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:20:32Z
dc.date.available2011-06-30T14:20:32Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85709
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vyhodnotit využívání Programu Erasmus na Obchodní akademii a VOŠ ve Valašském Meziříčí. Především se zaměřuji na mobilitu pedagogů a na důvody, které mohou bránit studentům ve studiu v zahraničí. Podklady k vyhodnocení jsem získal především z dotazníkového šetření a z interních podkladů Obchodní akademie. V první části jsem se zaměřil obecně na vzdělávací politiku Evropské unie. Dále jsem se zaměřil na Program celoživotního učení a na jeho odvětvové programy Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig. Programu Erasmus, stěžejní části Programu celoživotního učení, věnuju další kapitolu. V praktické části mé bakalářské práce se zaměřuji na Obchodní akademii a na vyhodnocení získaných dat z dotazníkového. Z výsledků mé práce vyplývá, že Program Erasmus je pro Obchodní akademii, pedagogy i studenty přínosný. Pedagogové získávají nové dovednosti a poznatky, které poté mohou předávat studentům a tím zvyšovat jejich zájem o studium.cs
dc.description.abstractThe aim of this paper is to evaluate the use of the Erasmus program at the Business Academy and College in Valasske Mezirici. In particular, I focus on the mobility of teachers and the reasons that may prevent students to study abroad. Background to the evaluation I received from a particular survey, and internal documents Trading Academy. The first part focused on general educational policy of the European Union. I also focused on Lifelong Learning Programme and its sectoral Comenius, Leonardo da Vinci, Grundtvig. Erasmus, a crucial part of Lifelong Learning, attend the next chapter. The practical part of my work is focused on the Business Academy and the evaluation of data obtained from questionnaires. The results of my work shows that the Erasmus program for the Business Academy, teachers and students benefit. Teachers gain new skills and knowledge that can then communicate to students and thereby increase their interest in the study.en
dc.format.extent525487 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprogram Erasmuscs
dc.subjectstudentics
dc.subjectgrantcs
dc.subjectuniverzitacs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectmobilitacs
dc.subjectakademiecs
dc.subjectErasmus programmeen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectgranten
dc.subjectuniversityen
dc.subjectteachersen
dc.subjectmobilityen
dc.subjectacademyen
dc.titleVyužívání programu Erasmuscs
dc.title.alternativeThe Realization of the Erasmus Programmeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHegarová, Helenacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department120 - Katedra evropské integracecs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEurosprávacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKET008_EKF_B6202_6210R004_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam