Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFriedel, Jiřícs
dc.contributor.authorKunčický, Martincs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:21:02Z
dc.date.available2011-06-30T14:21:02Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85710
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPodstatou bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii tenisového klubu TK Slavia Orlová, která má za cíl identifikovat marketingový plán klubu pro návrh dalšího rozvoje. Bakalářská práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části je rozvedena definice klíčových pojmů marketingu, SWOT analýzy, charakteristiky tenisu a tenisového klubu TK Slavia Orlová. Druhá, praktická část se zaměřuje na identifikování marketingového mixu daného klubu, SWOT analýzu klubu a výzkum zákazníků a jejich spokojenosti. V závěrečné části s návrhy jsou doporučení pro zlepšení marketingové situace klubu s následným zlepšením postavení na trhu.cs
dc.description.abstractThe essence of this work is to analyze the marketing strategy of the tennis club TK Slavia Orlova, which aims to identify a marketing plan for the club's proposal for further development. The thesis is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated definitions of key concepts of marketing, SWOT analysis, characteristics of tennis and tennis club TK Slavia Orlova. The second part focuses on identifying the marketing mix of the club, club SWOT analysis and research of customer and their satisfaction. In the final part of the proposals are recommendations to improve the marketing situation of the club with consequent improvement in market position.en
dc.format54 l. : il.cs
dc.format.extent2008812 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttenisový klubcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjecttennis cluben
dc.titleMarketingová strategie rozvoje tenisového klubu TK Slavia Orlovács
dc.title.alternativeMarketing Development Strategy of the TK Slavia Orlová Tennis Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeAujezdský, Alešcs
dc.date.accepted2011-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUN188_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam