Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKonečný, Filipcs
dc.contributor.authorBěhalová, Gabrielacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:23:03Z
dc.date.available2011-06-30T14:23:03Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85714
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAbstrakt Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou návštěvnice kadeřnictví spokojeny s nabízenými službami a na základě dílčích analýz, navrhnu doporučení pro zlepšení úrovně kvality služeb Kadeřnictví Daniely Běhalové. Jedna z hlavních metod je dotazování, které je provedeno písemnou formou anonymních dotazníků v prostorách kadeřnictví. Následně jsou dotazníky zpracovány statistickými metodami, jako jsou četnosti a následuje ověření jejich statistické věrohodnosti pomocí testu ANOVA. Na závěr je vytvořeno okno zákazníka pro snadné zobrazení výsledků šetření a pomocí brainstormingu jsou navrhnuty a prodiskutovány s paní Běhalovou výsledky a návrhy k vylepšení kadeřnictví, které vyplývají z šetření. Dílčí analýzy se zabývají základními službami kadeřnictví, jako je barevná škála barev na vlasy, příjemné prostředí a kvalita materiálu. Cílem bakalářské práce je analyzovat i některé doprovodné služby např. občerstvení.cs
dc.description.abstractAbstarct The aim of this work is to determine the extent of satisfaction between the clients of Daniela Běhalová hairdressing salon with its offered services and to propose quality-improving recommendations to the staff on the basis of sectorial analysis. One of the most frequently used research methods is interviewing realised through filling-in the anonymous questionnaires available at the hairdesser´s salon. The questionnaires are subsequently processed by statistical methods, such as frequency, followed by verification of their credibility with statistical ANOVA test. Finally, a customer´s window is created to easily view the survey results. The resulting outcomes are proposed and discussed with Mrs. Běhalová through the brainstorming method together with suggestions leading to improvement of offered services. Particular sub-analysis treat the basic hairdressing services, such as the color range of hair colors, pleasant environment and quality of material. The additional aim of this work is to analyze the accompanying services, for example refreshment.en
dc.format.extent2227342 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKvalitacs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectKadeřnictvícs
dc.subjectQualityen
dc.subjectServiceen
dc.subjectHairdressing salonen
dc.titleZhodnocení úrovně kvality služebcs
dc.title.alternativeAssessing the Level of Service Qualityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSmělý, Ondřejcs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEH027_EKF_B6208_6208R020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam