Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorČerná, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:32:40Z
dc.date.available2011-06-30T14:32:40Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85733
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou potenciálu cestovního ruchu města Příbora. Cílem je zjistit současný stav cestovního ruchu ve městě a analyzovat jeho potenciál. V teoretické části jsou popsána obecná východiska marketingu cestovního ruchu, kulturní předpoklady cestovního ruchu města, ubytovací a stravovací služby, jak se město prezentuje a co může nabídnout svým návštěvníkům. Aplikační část je věnována analýze výsledků dotazníkového šetření. Dotazování se účastnili obyvatele města a návštěvníci rodného domu Sigmunda Freuda. Na základě dosažených výsledků jsou navržená opatření, která by mohla přilákat nové turisty, zlepšit vnímání a image města.cs
dc.description.abstractThe bachelor work deals with analysis of municipal tourism potential in Příbor. The aim of this work is to find out the present state of tourism in the town and to analyse its potential. In the theoretical part are described the common marketing possibilities of tourism, the cultural condition of tourism in the town, the accommodation and catering establishment, how the town represents itself and what it can suggest to its visitors. The application part is dedicated to results of questionnaire inquiry analysis. The inhabitants and visitors of Sigmund Freud’s native home took part in the questionnairing. On the base of achieved results there are suggested some arrangements which could lure the new tourists and improve the viewing and image of the town.en
dc.format.extent4267212 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruch, marketing měst, marketing služeb, měření spokojenostics
dc.subjecttourism, municipal marketing, services marketing, measuring of contentmenten
dc.titleAnalýza potenciálu cestovního ruchu městacs
dc.title.alternativeAnalysis of Municipal Tourism Potentialen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER643_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam