Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDurdová, Irenacs
dc.contributor.authorHorňák, Miroslavcs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:35:42Z
dc.date.available2011-06-30T14:35:42Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85739
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků Aquaparku Delfín Uherský Brod. A navrhnout opatření, která by pomohla případné nedostatky odstranit. Aqvapark Delfín nabízí svým zákazníkům služby na poměrně vysoké úrovni. Lidé jsou však stále náročnější a uspokojit jejich potřeby je pořád složitější. V teoretické části bakalářské práce jsem se snažil vysvětlit základní pojmy vztahující se jejímu tématu. V praktické části jsem se zabýval metodami a technikou výzkumu, dále pak charakteristikou Aquaparku Delfín Uherský Brod, marketingovým mixem aqvaparku, vyhodnocením výsledků výzkumu a v závěru shrnutím výsledků výzkumného šetření, návrhy a doporučeními.cs
dc.description.abstractThe aim of my Bachelor thesis is based on marketing research to assess customer satisfaction with Waterpark Delfín Uherský Brod Services. And to propose measures that would help eliminate any gaps. Waterpark Delfín offers customers services at a relatively high level. But people are still challenging and satisfying their needs is always complicated. In the theoretical part of the work I was trying to explain basic concepts related to its topic. In the practical part I have dealt with research methods and techniques, as well as characteristics of Waterpark Delfín, marketing mix, evaluation of research results and the conclusion summarizes the results of the research, proposals and recommendations.en
dc.format50,[10] l. : il.cs
dc.format.extent888240 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectserviceen
dc.subjectaquaparken
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami aquaparkucs
dc.title.alternativeAnalysis of Customers´ Satisfaction with Waterpark Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrab, Alešcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR666_EKF_B6208_6208R101_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam