Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorHillová, Monikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:40:15Z
dc.date.available2011-06-30T14:40:15Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85748
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAnalýza spokojenosti zákazníků s cenami ve fitcentru Fitpoint V mé bakalářské práci se zabývám tématem spokojenosti zákazníků s cenami ve fitcentru Fitpoint sídlem ve městě Frýdek-Místek. Vycházím z marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníků. Cílem mé práce je zjištění spokojenosti zákazníků s cenami v tomto fitcentru a doporučení návrhů na odstranění zjištěných nedostatků. Bakalářská práce je rozdělena do 5 hlavních kapitol. V první části se teoreticky věnuji spokojenosti zákazníků s cenami služeb ve Fitpointu. V druhé části se věnuji rozsáhlé charakteristice sportovního klubu. Následující část je věnována sestavení dotazníku a vyhodnocení shromážděných dat. Ve čtvrté části analyzuji výsledky výzkumu provedeného v praxi. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro fitcentrum Fitpoint.cs
dc.description.abstractAnalysis of the customer´s satisfaction with the prices at the gym Fitpoint In my bachelor´s work I occupy with theme of the customer´s satisfaction with the prices at the gym Fitpoint, which is situated in Frýdek- Místek. I come out from marketing research which I conduct on the basic questionnaire. The aim of my work is to find out customer´s satisfaction with the prices at this gym and to recommend suggestions of removing established shortages. The bachelor´s work is divided into 5 main chapters. At first part I theoretically devote to the customer´s satisfaction with the prices of services at the gym Fitpoint. In second part I devote to extensive characteristic of sport club. The following part is devoted to assembling questionnaire and evaluation collected information. In the fourth part I analyze results of research which I make in practise. At the last part are brought forward suggestions and recommends to the gym Fitpoint.en
dc.format.extent1575802 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectcenacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservisen
dc.subjectpriceen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestioningen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s fitcentremcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHIL027_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record