Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrbancová, Alžbětacs
dc.contributor.authorPodzemná, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:43:47Z
dc.date.available2011-06-30T14:43:47Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85755
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na právní, účetní a daňovou problematiku darů a reklam z pohledu podnikatelů – fyzických a právnických osob – i nestátních neziskových subjektů. Jejím cílem je nastínit způsoby optimalizace daňového základu v souvislosti s touto problematikou. Zároveň poskytuje komplexní pohled na reklamu a dary, který může být podpůrným nástrojem pro rozhodování všech dotčených subjektů. Dané téma je zpracováno z pohledu právního, účetního a daňového. Na teoretické podklady navazují praktické příklady, které problematiku logicky doplňují. Porovnáním možností pro podnikatelské a neziskové subjekty z práce vyplynuly odlišné preference obou stran. Reklama pozitivně ovlivňuje základ daně u podnikatelských subjektů, ale naopak dary plní tuto funkci u subjektů neziskových. Proto je nutné v praxi uplatňovat odlišný přístup k vyhodnocení rozhodnutí případ od případu, protože možnosti obou zúčastněných stran jsou pokaždé jiné.cs
dc.description.abstractThe work is focused on law, accounting and tax issues donations and advertisements from a business perspective - individuals and corporations - as well as nongovernmental non-profit organizations. Its aim is to outline ways to optimize the tax base in relation to this issue. It also provides a comprehensive look at the advertisements and donations, which can be a tool for decision support of all stakeholders. This theme is elaborated in terms of law, accounting and tax. The theoretical background followed by practical examples that complement the issue logically. Comparing options for business and non-profit entities emerged from the work distinct preference of both parties. Advertisement positively affects the tax base for business, but rather donations this function for non-profit entities. It is therefore necessary in practice to apply a different approach to evaluate decisions on a case by case basis, because of the possibility of both parties are always different.en
dc.format.extent379269 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDarcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectPrávnícs
dc.subjectÚčetnícs
dc.subjectDaňovécs
dc.subjectPodnikatelcs
dc.subjectNestátní nezisková organizacecs
dc.subjectDaň darovacícs
dc.subjectDonationen
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectLawen
dc.subjectAccountingen
dc.subjectTaxen
dc.subjectEntrepreneuren
dc.subjectNongovernmental non-profit organizationen
dc.subjectGift taxen
dc.titlePrávní, účetní a daňové aspekty darů a reklamcs
dc.title.alternativeLaw, Accounting and Tax Aspects of Donations and Advertisementsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKramoliš, Luděkcs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department117 - Katedra účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchÚčetnictví a daněcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOD192_EKF_B6208_6202R049_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam