Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evacs
dc.contributor.authorBalášová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-06-30T14:55:55Z
dc.date.available2011-06-30T14:55:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85779
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractMá bakalářská práce je zaměřena na oblast prodeje dealera autobusů. Cílem práce je analyzovat prodej z pohledu tržeb a vliv typu autobusu na tržby za posledních pět let. Výzkum byl prováděn pomocí sekundárních dat společnosti a z přímého rozhovoru s managerem prodeje. V první části je problematika prodeje popsána teoreticky. Pro praktickou část jsem si vybrala společnost KAR group, a.s., která je jedním z prodejců autobusů. Popsán je profil společnosti, způsob prodeje, obchodní dealer, podpora prodeje a konkurence. Analytická část je rozdělena na jednotlivé roky, které jsou podrobně popsány a na konci je provedeno celkové shrnutí tohoto období. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení, které by mohly společnosti napomoci k navýšení tržeb.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis focuses on the area of bus sales dealer. The aim is to analyze sales from the income point of view and the influence of bus types to revenues for the last five years. The research was provided thanks to using company’s data and from interview with sales manager. In the first part, the sales question is described in theory. For the practical part of my thesis I have chosen the company called KAR group, a.s., which is one of the bus sellers. In this part is described a company profile, methods of selling, business dealers, sales promotion and competitive conduct. The analytical part is divided into particular years, which are described in detail. At the end of my bachelor thesis is made an overall summary of these period. In fine there are suggestions and recommendations that could help the company to increase sales.en
dc.format.extent1455462 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProdej autobusů, obchodní dealer, podpora prodeje, distribuční cesty, veletrhy.cs
dc.subjectSale of buses, business dealer, sales promotion, distribution channels, trade fairs.en
dc.titleAnalýza prodeje dealera autobusůcs
dc.title.alternativeSales Analysis of the Bus Dealeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAL289_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam