Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCváček, Miloslavcs
dc.contributor.authorTran, Thi Thu Phuongcs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:00:29Z
dc.date.available2011-06-30T15:00:29Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85788
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analyzou marketingového mixu drogerie. Cílem práce je zhodnotit stávající marketingový mix řetězce Schlecker a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení. Práce zahrnuje situační analýzu, čtyři prvky marketingového mixu a SWOT analýzu.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with analysis of marketing mix for drugstore. The aim of thesis is to evaluate the current marketing mix of drugstore Schlecker, and base on the result of survey to suggest possible solutions. The thesis includes analysis of situation, 4 elements of marketing mix and SWOT analysis of drugstore.en
dc.format.extent2525972 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingovy mix, produkt, cena, distribuce, komunikace, drogeriecs
dc.subjectmarketing mix, product, price, place, propagace, drugstoreen
dc.titleAnalýza marketingového mixu drogeriecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix for Drugstoreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTRA113_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam