Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorMiketa, Jancs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:08:04Z
dc.date.available2011-06-30T15:08:04Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85803
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro firmu SNABYTEK COMPANY s.r.o., působící v dřevozpracujícím průmyslu. V první části práce jsem představil společnost. Dále se zabývám problematikou teorie marketingové komunikace. Ve třetí kapitole popisuji vlivy a činitele působící na firmu a na trh.V praktické části jsem nejprve vypracoval metodiku výzkumu a poté provedl výzkum trhu, který byl zaměřen na marketingovou komunikaci s obyvateli města v němž společnost působí .Na základě výsledků jsem navrhnul marketingovou komunikaci, která by měla zlepšit komunikaci a tržní pozici.cs
dc.description.abstractThe Subject of this work is a creation of the concept of the marketing communcation for SNABYTEK COMPANY s.r.o. which works in the wood-using industry. In the first part of work I introduced the company. Next there were problems of theory of the marketing communication. In the third chapter I decribed influences and factors, which influence the company and the market. In the practical part I elaborated methodics of the reseach and and then I made a market research, which was focused on the marketing communication with the cizitens of the city, where the company works. Based on the results of this reasearch I suggested the market communication, which should led to improve the communication and the market position of the company.en
dc.format.extent3807350 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej, marketingový výzkum,cs
dc.subjectMarketing Communications, Communications Mix, Advertising, Sales Promotion, Public Relations, Personal Selling, Marketing Research,en
dc.titleNávrh marketingové komunikace firmy na trhu nábytkucs
dc.title.alternativeDesign of Company Marketing Communication on the Furniture Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIK680_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam