Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPanec, Alancs
dc.contributor.authorChlebiš, Ondřejcs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:09:35Z
dc.date.available2011-06-30T15:09:35Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85806
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komparací marketingu golfových klubů v moravskoslezském kraji. Cílem bakalářské práce zjištění spokojeností členů golfových klubů na služby, které klub nabízí, ale také na ceny, které hráči za dané služby platí, šlo především o kvalitu hřiště, tréninkových ploch, internetové komunikace či klubové restaurace šlo o kluby – Beskydská – golfová a.s., Park golf club Mittal Ostrava, Prosper golf resort Čeladná a Golf club Ostrava. Obsah práce je rozdělen do několika částí. Nejprve přichází úvod, dále popisuji teoretickou část, dále přichází analýza marketingu golfových klubů, komparace marketingu, shrnutí výsledků šetření a závěr. Zdrojem informací byly primární i sekundární zdroje. Primární byly získávány prostřednictvím dotazníku a sekundární přímo z klubů.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes comparison of marketing of golf clubs in the Moravian – Silesian Region. The aim of this work was to find out satisfaction from the members of the golf clubs, which clubs offer, but even on the prices, which golf players pay, above all like quality of golf course, training areas, internet communication or golf club restaurant, the clubs were Beskydská – golfová a.s., Park golf club Mittal Ostrava, Prosper golf resort Čeladná a Golf club Ostrava. The work is divided into several parts. First comes introduction, then characterizes theoretical framework, then comes analyze of marketing of golf club, comparison marketing of golf clubs, final summery of results and conclusion of the work. The sources of information used in this thesis were primary and secondary sources. Primary data were obtained through questionnaires and secondary data directly from the clubs.en
dc.format46, [9] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2671317 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgolfcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmoravskoslezský krajcs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectgolfen
dc.subjectmatketingen
dc.subjectMoravian-Silesian regionen
dc.subjectcomparisonen
dc.titleKomparace marketingu golfových klubů v Moravskoslezském krajics
dc.title.alternativeComparison of Marketing of Golf Clubs in the Moravian-Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKřístek, Davidcs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHL166_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam