Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRománek, Jiřícs
dc.contributor.authorRiedel, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:10:05Z
dc.date.available2011-06-30T15:10:05Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85807
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce se zabývá výběrem a implementací zvoleného redakčního systému. Teoretická část práce začíná internetovým marketingem a dále popisuje SEO optimalizaci a CMS systémy s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část je zaměřena na výběr a použití konkrétního redakčního systému. Jako první jsou popsány požadavky firmy. Následně je provedena analýza a zhodnocení předešlého stavu spolu s navržením nových řešení a změn. Hlavní část se zabývá výběrem redakčního systému. Na základě několika kritérií je vybrán nelépe vyhovující redakční systém. Kritéria pro hodnocení byla například jednoduchost instalace, snadné ovládání, dostupnost komponent a češtiny. Vybrán byl systém Joomla. Následuje práce od poskládání šablony vzhledu přes naplnění obsahem až po rozšíření a instalaci komponent. Závěr práce hodnotí dosažené výsledky a nastiňuje možnosti budoucí spolupráce.cs
dc.description.abstractThe work deals with the choice and implementation of selected CMS. The theoretical part starts with internet marketing and also describes the SEO and CMS systems with their advantages and disadvantages. The practical part is focused on selecting and using a particular CMS. The first describes the requirements of the company. Next part analyze and evaluate previous state with proposing new solutions and changes. The main part deals with the selection of CMS. CMS are selected on the bases on several criteria. Criteria for the evaluation are ease of installation, ease of use, availability of components and Czech translation. The choice was Joomla. The following work was assembling the template design fillment of the content and installation of extensions and components. The conclusion assesses the results and outlines possible future cooperation.en
dc.format.extent1252710 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetový marketing, SEO, optimalizace, zákazníci, konkurence, CMS, redakční systém, opensource, Joomla, Wordpress, Drupal, porovnání, hodnocení, výběr, vyhledávače, klíčová slova, instalace, nastavení, testování, internetové stránkycs
dc.subjectInternet marketing, SEO, optimization, customers, competitors, CMS, content management system, opensource, Joomla, Wordpress, Drupal, comparison, evaluation, selection, search engines, keywords, installation, setup, testing, websiteen
dc.titlePrezentace firmy na internetu prostřednictvím redakčního systémucs
dc.title.alternativeCompany Web Presentation in CMSen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDořičák, Jindřichcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIE068_EKF_B6209_6209R001_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam