Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanacs
dc.contributor.authorKavková, Hanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:21:13Z
dc.date.available2011-06-30T15:21:13Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85829
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je provést analýzu konkurenční pozice banky, konkrétně analýzu bank České spořitelny, a. s. a Raiffeisenbank, a. s. Základními použitými metodami byly metoda analýzy, komparace a samotný marketingový výzkum provedený na základě metody dotazníkového šetření. Cílem práce bylo provést komparaci vybraných bankovních produktů obou společností. Zjistit, která z bank má v rámci respondentů větší počet klientů, jestli klienti využívají několik bankovních produktů najednou a jak jsou s nimi spokojeni.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of competitive position of banks Česká spořitelna, a.s. and Raiffeisenbank, a.s. The basic methods which were used were the analysis, comparision and the marketing research itself was constructed by the questionnaire research. The main purpose of this thesis was to make a comparision of chosen banks products. Another aim was to found out which bank has got more clients using bank products together and how satisfy are the clients with offered bank products.en
dc.format.extent1753868 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectbankacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectbankovní produktcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectklientics
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbanken
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectbanking producten
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectclientsen
dc.titleAnalýza konkurenční pozice bankycs
dc.title.alternativeAnalysis of Bank Competitive Positionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAV072_EKF_B6208_6208R062_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam