Show simple item record

dc.contributor.advisorDušková, Annacs
dc.contributor.authorLipová, Ivacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:22:45Z
dc.date.available2011-06-30T15:22:45Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85832
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit, jak efektivně funguje komunikace mezi vedoucím a jeho podřízenými ve zvolené organizaci. Pro realizaci sociologického průzkumu byla použita technika dotazníku. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretickou stránku interní komunikace a problémů, které mohou snižovat její efektivitu. Druhá část se zabývá charakteristikou sociologického průzkumu a vybrané techniky, dotazníku. Ve třetí části práce byly teoretické poznatky aplikovány na část praktickou v podobě analýzy získaných výsledků průzkumu, vyhodnocení dat a návrhu řešení zjištěných problémů. Z analýzy dat vyplynulo, že zaměstnanci jsou s komunikací v rámci organizace celkově spokojeni. Pro nalezené problémy byla stanovena doporučení, která by měla zajistit zmírnění problémů a tedy i usnadnění dosahování stanovených cílů.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to find out, how effectively the communication between supervisor and his subordinates work in a chosen company. The questionnaire was set as a technique for the realization of the sociological inquiry. The bachelor thesis is divided into three main parts. The first part is focused on the theoretical side of internal communication and problems, which can lower its efficiency. The second part contains the characterization of the sociological inquiry and a chosen technique, the questionnaire. In the third part, the theoretical knowledge was applied into the practical level by analyzing data, which were gained from the inquiry, evaluation of those data and suggestions for problems, which were found. As the analysed data showed, the employees of the company are satisfied with the internal communication. Some recommendations were set for problems, which were found. Those recommendations should lessen the problems and make an achievement of goals easier.en
dc.format.extent1666022 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproces komunikacecs
dc.subjectefektivní komunikacecs
dc.subjectinterní komunikacecs
dc.subjectnástroje interní komunikacecs
dc.subjectsestupná komunikacecs
dc.subjectvzestupná komunikacecs
dc.subjecthorizontální komunikacecs
dc.subjectsociologický průzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectthe process of communicationen
dc.subjecteffective communicationen
dc.subjectinternal communicationen
dc.subjecttools for internal communicationen
dc.subjectdownward communicationen
dc.subjectupward communicationen
dc.subjectlateral communicationen
dc.subjectsociological inquiryen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleSpokojenost zaměstnanců s interní komunikacícs
dc.title.alternativeEmployees´ Satisfaction with Internal Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePaszková, Lenkacs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIP124_EKF_B6208_6208R037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record