Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorBartoňová, Barboracs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:25:47Z
dc.date.available2011-06-30T15:25:47Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85838
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce je Analýza spotřebitelského chování na trhu nemovitostí. Je důležité znát přání a potřeby zákazníka, ale také nákupní chování a zvyklosti. Cílem mé bakalářské práce je zjištění, jakým nákupním rozhodovacím procesem obyvatelé Kopřivnice na trhu nemovitostí procházejí. Kde získávají informace o nabídce nemovitostí. Jaké faktory je při výběru nejvíce ovlivňují a jaké jsou jejich preference a mínění. Pomocí marketingového výzkumu se snažím na tyto otázky nalézt odpověď.cs
dc.description.abstractThe analysis of consumer behavior in the real estate market is the theme of my bachelor theses. It is important to know the wishes and needs of the customer. But know the buying behavior and habits important too. The aim my theses is to find out buying decision process on the real estate market of inhabitants of Kopřivnice. Where they search information about the real estate. What factors are most influence for the choice and what are their preferences and opinion. I try get using marketing research answer these questions.en
dc.format.extent2268013 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectchování zákazníkůcs
dc.subjecttrh nemovitostícs
dc.subjectanalýza chování zákazníkůcs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.subjectnákupní rozhodovací procescs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcustomer behavioren
dc.subjectreal estate marketen
dc.subjectanalysis of customer behavioren
dc.subjectanalysis of consumer behavioren
dc.subjectbuying decision processen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu nemovitostícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Real Estate Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR843_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam