Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTušil, Pavelcs
dc.contributor.authorPoloková, Pavlacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:27:18Z
dc.date.available2011-06-30T15:27:18Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85841
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na dva ostravské volejbalové kluby, konkrétně VK DHL Ostrava a TJ Mittal Ostrava. Cílem práce je analýza marketingu a managementu těchto klubů, poukázat především na práci manažerů a prostřednictvím získaných informací zjistit, zda vedení klubů využívá veškeré možnosti, které se jim nabízí a v neposlední řadě prozkoumat názory diváků. Cíle práce bylo dosaženo prostřednictvím metody dotazování, s využitím techniky rozhovoru a dotazníku, dále pomocí SWOT analýzy a analýzy využívaných nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je využita k objasnění základních pojmů marketingu a managementu aplikovaných také na sport a metod a technik výzkumu. Praktická část se zabývá vlastním výzkumným šetřením v obou volejbalových klubech. V závěru práce nalezneme shrnutí výsledků šetření a doporučení, které mohou kluby využít pro svůj další rozvoj a zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis focuses on two volleyball clubs from Ostrava, namely VK DHL Ostrava and TJ Mittal Ostrava. The aim of this thesis is a marketing and management analysis of these clubs, pointing out the work of managers and finding out, through obtained information, whether the management of clubs is using all the possibilities that are available to them. Last but not least the thesis examines opinions of spectators. The aim of the thesis was achieved by inquiry method with the usage of interview and questionnaire technique, SWOT analysis and marketing mix tools analysis. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with explanation of basic concepts of marketing and management applied to sport, as well as methods and techniques of the research. The practical part deals with its own research process of both volleyball clubs. At the end of the thesis, there is a summary of findings and recommendations, which clubs can use further for their development and improvement of their current situation.en
dc.format63 l. : il.cs
dc.format.extent1308698 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectvolejbalcs
dc.subjectmetody a techniky výzkumucs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectvolleyballen
dc.subjectmethods and techniques of the researchen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleMarketing a management vybraných volejbalových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing and Management of Selected Volleyball Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJakubšová, Zlatavacs
dc.date.accepted2011-06-01cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL651_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam