Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPacut, Miroslavcs
dc.contributor.authorGerych, Marekcs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:27:48Z
dc.date.available2011-06-30T15:27:48Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85842
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na „Marketingová strategie basketbalového klubu“. Práce poskytuje kompletní rozbor marketingové činnosti Basketbalového klubu Nový Jičín, zhodnocení výsledků mého výzkumu a má doporučení pro možná zlepšení současné marketingové situace. Součástí práce je vymezení teoretických pojmů, které se většinou týkají marketingu. Jde především o marketingovou komunikaci, marketingové strategie a marketingové plánování. Další část se zabývá charakteristikou a analýzou současného marketingu v konkrétním klubu pomocí PEST a SWOT analýz. V poslední části jsou pak shrnuty výsledky šetření, jsou učiněny závěry a navržena doporučení.cs
dc.description.abstractThis dissertation is focused on the „Marketing strategy of a Basketball Club“. The dissertation provides complete analysis of the marketing activity in Basketball Club Nový Jičín, assessment of the results of my research and my suggestions for possible improvements of the current marketing situation. The first part of this dissertation is introduction of the theoretical bases which are mostly connected with the marketing. It means especially marketing communication, marketing strategy and marketing planning. The next part is focused on the characteristics and the analysis of the current marketing in the specific club with the usage of the PEST and the SWOT analysis. In the last part, the results of the research are summarized, the conclusions are made and the suggestions are proposed.en
dc.format66 l. : il.cs
dc.format.extent3301966 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectbasketbalcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectnávrhycs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsporten
dc.subjectbasketballen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsuggestionsen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectenvironmenten
dc.titleMarketingová strategie basketbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of a Basketball Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVala, Romancs
dc.date.accepted2011-05-30cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGER110_EKF_B6208_6208R101_01_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam