Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChlebišová, Evacs
dc.contributor.authorRybková, Veronikacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:30:50Z
dc.date.available2011-06-30T15:30:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85848
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit postoje návštěvníků k cenám vstupného na dva prohlídkové okruhy státního zámku Konopiště. Dalším cílem bylo také navrhnout cenové rozmezí, které je přijatelné jak pro návštěvníky, tak i pro management zámku. Teoretická východiska jsou uvedeny v kapitole č. 2. Kapitola č. 3 je věnována podrobné charakteristice Konopiště. Stěžejní části cenového výzkumu, metodika výzkumu a analýza výsledků cenového výzkumu, jsou uvedeny v kapitolách č. 4. a č. 5. Návrhy cenové strategie zámku jsou uvedeny v kapitole č. 6.cs
dc.description.abstractThe objective of this study was to determine attitudes of visitors to the price of admission fee for two tours of the state castle Konopiště. Another objective was also to propose a price range that is acceptable for both visitors and management of the castle. The theoretical background is given in the chapter No. 2. The chapter No. 3 is devoted to a detailed characterization of the Konopiště. The central part of the price of research, research methodology and analysis of pricing research results, are presented in chapters No. 4 and No.5. Designs for the pricing strategy of the chateau are given in the chapter No. 6.en
dc.format.extent1241083 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcenacs
dc.subjectcenový výzkumcs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectzámekcs
dc.subjectHolandský test cenové citlivostics
dc.subjectpriceen
dc.subjectpricing strategyen
dc.subjectprice researchen
dc.subjectcastleen
dc.subjecttest of price sensitivityen
dc.titleNávrh cenové strategie státního zámkucs
dc.title.alternativeDesigning Pricing Strategy for the State Castleen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRYB110_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam