Show simple item record

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorKorčáková, Leonacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:35:24Z
dc.date.available2011-06-30T15:35:24Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85857
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozšíření služeb relaxačního centra v Olomouci. Jejím cílem bylo ověřit zájem návštěvníků o plánované nové služby, které povedou ke zvýšení spokojenosti návštěvníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán marketing služeb, jeho vlastnosti a poté jednotlivé prvky marketingového mixu. V další části charakterizuji relaxační centrum, analyzuji jeho makroprostředí a jeho trh a poté popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část zahrnuje marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníku. Další část praktické kapitoly je analýza výsledků z dotazníku a tedy zjištění názorů a návrhů jednotlivých respondentů a poté následovné doporučení pro rozšíření služeb a návrh nových služeb.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with a service expansion design of a relaxation centre in Olomouc. The aim was to verify the interest on new services that will lead to increasing of customer satisfaction. The thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part are described the marketing service, her properties and marketing mix of the services.The next part describes the relaxation centre, analyze the macro environment and its market, and then describe the various elements of the marketing mix. The practical part includes marketing research that I conducted using a questionnaire.Next part of the practical part are the analysis of the results from the questionnaire and then finding out the opinions and suggestions of respondents and afterwards the recommendations for the services expansion and new services suggestions.en
dc.format.extent3473351 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectrelaxační centrumcs
dc.subjectservices marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmeasuring of contentmenten
dc.subjecta service, relaxation centreen
dc.titleNávrh na rozšíření služeb relaxačního centracs
dc.title.alternativeA Service Expansion Design of a Relaxation Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR336_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record