Show simple item record

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorKuřica, Romancs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:46:01Z
dc.date.available2011-06-30T15:46:01Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85878
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu vnímání současného stavu marketingového komunikačního mixu pojišťovny Kooperativa. Na základě této analýzy jsou navrženy změny a doporučení a následně proveden návrh optimálního stavu komunikačního mixu. Část práce je také věnována charakteristice pojistného trhu a samotné společnosti. Závěrem práce jsou shrnuty a zhodnoceny zjištěné poznatky a vytýčený nejdůležitější výsledky analýzy.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the analysis of the marketing communication mix insurance company Kooperativa and its perception of the present state. The changes and recommendations are suggested on the account of this thesis. The presentation of the optimal state of the communication mix is also enforced. Part of the thesis is also dedicated to the rating of the insurable market and the company itself . The ascertained findings are summarized and evaluated . The most important results of the analysis are signalized in the conclusion of the thesis.en
dc.format.extent951772 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKooperativacs
dc.subjectpojišťovnacs
dc.subjectmarketing pojišťovencs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectKooperativaen
dc.subjectinsuranceen
dc.subjectmarketing of insurance companiesen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.titleNávrh komunikačního mixu pojišťovnycs
dc.title.alternativeA Communication Mix Design of an Insurance Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evacs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUR201_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record