Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorZicháčková, Evacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:53:06Z
dc.date.available2011-06-30T15:53:06Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85892
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je změřit spokojenost obyvatel se službami a zázemím obce Neplachovice. Práce vychází z teoretických východisek veřejných služeb, marketingového mixu obce a měření spokojenosti. Marketingový výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. V poslední části práce jsou navrženy doporučení, které by mohly vést k větší spokojenosti obyvatel.cs
dc.description.abstractThe aim of this paper is to resident satisfaction measurement with the municipal services and facilities of the village Neplachovice. The thesis is based on theoretical model of public services, marketing mix of municipality and satisfaction measurement. This marketing research had been done via questionnaire inquiry. In the last part, there are suggested recommendations, which could lead to higher satisfaction of resident.en
dc.format.extent2123435 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectveřejné služby, měření, obec, spokojenost, marketingový výzkum, marketingový mix obcecs
dc.subjectpublic services, measurement, village, satisfaction, marketing research, marketing mix of municipalityen
dc.titleMěření spokojenosti obyvatel se službami a zázemím obcecs
dc.title.alternativeResident Satisfaction Measurement with the Municipal Services and Facilitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZIC019_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record