Show simple item record

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorRichterová, Evacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:56:08Z
dc.date.available2011-06-30T15:56:08Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85898
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace relativně nové zdravotní pojišťovny, působící na území České republiky. Věnuje se rovněž charakteristice prostředí, ve kterém Česká průmyslová zdravotní pojišťovna působí. Pomocí SWOT analýzy popisuje postavení České průmyslové zdravotní pojištovny a její slabé a silné stránky, které ji mohou ovlivňovat v její další působnosti. Část práce je věnována návrhům a doporučením, která by byla vhodná pro účelnou marketingovou komunikaci aplikovanou na preventivní program Bonus Plus.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is conserned with analysis of the Marketing Communication of the relatively new Health Insurance Company, which is operating in the Czech Republic. It concerns the characteristics of the environment, in which the Czech Health Insurance Company is operating. With the use of SWOT analysis it describes the role of the Czech Health Insurance Company and its strenghts and weaknesses in its next action. The part of the tesis deals with recommendations and proposals, which could be suitable for efficient marketing communications applied on the Bonus Plus prevention programme.en
dc.format.extent1793453 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská průmyslová zdravotní pojišťovna, zdravotní pojišťovna, zdravotní pojištění, preventivní program, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, marketingový mix služebcs
dc.subjectCzech Health Insurance Company, Health insurance Company, Health Insurance Marketing Communication, Marketing Communication mix, Marketing mix of servicesen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace zdravotní pojišťovnycs
dc.title.alternativeThe Analysis of the Marketing Communication for the Health Insurance Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2011-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIC181_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record