Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorMrkývková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T15:59:10Z
dc.date.available2011-06-30T15:59:10Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85904
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce byl konkurenční benchmarking bankovních produktů. Na pěti nejvyužívanějších bankovních produktech byl stanoven modelový případ zákazníka, který má zájem o využití těchto služeb. Cílem práce bylo zjistit, která ze tří zvolených bank, figurujících na českém trhu, dokáže klientovi poskytnout nejvýhodnější podmínky pro využití jednotlivých produktů, podle jeho požadavků. Následně proběhlo srovnání parametrů těchto produktů, které poskytují GE Money Bank, a. s., Komerční banka, a. s. a Česká spořitelna, a. s. Pro praktickou část byla využita sekundární data, která tyto bankovní domy poskytují. Podle následného propočtu a porovnání byla navrhnuta závěrečná doporučení pro zlepšení.cs
dc.description.abstractThe theme of my thesis was a competitive benchmarking of financial products. The five most used banking products has been established model for customers who are interested in using these services. The aim was to determine which of the three selected banks, appearing on the Czech market, can give the client the most favorable conditions for individual products, according to his requirements. This was followed by comparing the parameters of these products to provide GE Money Bank, Commercial Bank plc and Czech savings bank for the practical part was used secondary data, which the banks provide. According to the calculation and subsequent comparison of the final recommendations designed to improve.en
dc.format.extent799468 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectbankycs
dc.subjectGE Money Bankcs
dc.subjectKomerční bankacs
dc.subjectČeská spořitelnacs
dc.subjectklientcs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectbankovní produkty.cs
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectbanken
dc.subjectGE Money Banken
dc.subjectCommercial Banken
dc.subjectthe Czech Savings Banken
dc.subjectthe klienten
dc.subjectcomparesen
dc.subjectbank products.en
dc.titleKonkurenční benchmarking bankovních produktůcs
dc.title.alternativeCompetitive Benchmarking of the Bank Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2011-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRK047_EKF_B6208_6208R062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam